pp
uit Bilthoven schreef op 24 oktober 2021 om 07:20
Over de verhalen niets dan lof maar door de lay-out = zacht roze/lila met witte letters is het erg moeilijk lezen. Dit is eerder gemeld door anderen en ook door mij.
Beheerdersantwoord van: oliver
Hey, het is een hardnekkig probleem op het forum, daar baal ik ook van. Ik heb onlangs extra hulptroepen in laten vliegen om er naar te kijken. Ik hoop samen met jullie dat er binnenkort een oplossing is.
Update: de tekst is weer zwart. Alles staat nog niet helemaal zoals we het willen hebben, maar de tekst zelf is in ieder geval weer gewoon leesbaar. 🙂