Veelvan je verhalen gelezen met gespannen aandacht en plezier. Vooral de tekening van de karakters en de psychologische ontwikkeling waardeer ik zeer.
Opvallend is wel dat het veel gaat over jongens in hun ontdekkingsfase en uit de kast komen.
In de beschrijving van de vrijages en seksscenes gebruik je wel vaak dezelfde bewoordingen. Ik begrijp overigens best dat het lastig is steeds origineel te zijn. Ik ben benieuwd naar een nieuw verhaal.