Misha
uit Krimpen ad Lek schreef op 23 mei 2020 om 12:51
Wat een heerlijk verhaal over Terence. Regelmatig een brok in mijn keel. Bedankt Olivier.
Beheerdersantwoord van: oliver
Hoi! Sorry voor het late reageren, op een of andere manier krijg ik geen terugkoppeling dat er een bericht "in de wacht staat". Dank je wel voor de leuke reactie, Terence blijft ook voor mij een speciaal verhaal! Groet!