Bedankt voor je verhalen, jij bent instaat de emotie goed te beschrijven. Jou verhalen raken me diep, ik ben getrouwd en heb 3 kinderen en 8 kleinkinderen. Ik ben 9 jaar geleden uit de kast gekomen en heb ook hele diepe emoties moeten verwerken ben nog steeds bij mn vrouw omdat we al meer dan 40 jaar zielsverwanten zijn. Dat maakt het moeilijk om een leuke jongen/man te vinden om een leuke vriendschap mee op te bouwen.Ik ben erg geboeid door je verhalen en soms krijg ik tranen in mijn ogen.
Bedankt!