Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Johan Johan uit Soesterberg schreef op 5 december 2024 om 15:26
Ik ben erg geraakt door het verhaal “een nieuw begin”. Dit jaar ben ik na een zeer liefdevolle relatie van 23 jaar weduwnaar geworden na kort heftig ziekbed van de liefste en mooiste man die ik kon wensen. Eigenlijk helemaal zoals in je verhaal ook beschreven is. En gek genoeg is er nu ook al weer ruimte voor een eventuele nieuwe liefde. Er is wel een groot leeftijdsverschil. Vlucht ik te snel weg voor mijn rouw? En hoe reageren vrienden als het echt een meer serieus karakter krijgt. En ik hou van mijn schoonmoeder die nog leeft. Hoe gaat die dat vinden? Enfin ik blijf je verhaal maar over en over lezen. Je verhalen raken mij. Maar deze in het bijzonder
Beheerdersantwoord van: oliver
Als het goed voelt, als het klikt.... Moet je het dan laten gaan? Houden van iemand kan ook met de goede herinneringen aan de tijd daarvoor. Het is kort door de bocht om te stellen dat jouw omgeving dat maar moet begrijpen, ik kan me hun gevoel ook goed voorstellen. Maar laat ze merken dat je met iets nieuws andere dingen niet uitveegt. Ik wens je sterkte, maar ook veel geluk. Oliver
Even geduld...