Dank je voor je verhalen, kan bijna niet ophouden met lezen. Ik heb net "de vlucht" uitgelezen en kan niet anders dan je te bedanken, het verhaal raakte me en zette me aan het denken. Zoveel respect voor de manier waarop je moeilijke situaties beschrijft en hoop mee weet te geven.