hoi oliver,
gefeliciteerd met het verschijnen van je nieuwe verhalenreeks. wederom een waar genot om te lezen. echt helemaal jouw stijl. je oude verhalen lees ik ook heel graag terug. een ding valt me dan wel op: het woordje spottend. dit wordt vaak te pas en on pas gebruikt. maar goed. ben heel benieuwd naar het verloop van je nieuwe reeks.